středa 14. srpna 2013

Jak jsme na tom se 4. kolem?

poslední aktualizace 23.8.

A:    hotovo, jen mi chybí jeden obrázek
B:    hotovo
C:    5 hotových + 1 bude do 30.8.
D:    hotovo
E:    hotovo
F:    hotovo


To není vůbec špatné, milé švadlenky. Pevně věřím, že v pondělí už budou všichni Pešci hotoví, samozřejmě mimo těch s omluvenkou. :o)

Dopisuji v pátek 16.8.:
Sice mi nepřišel v mailu žádný nový Pešek, ale píšete mi - nejčastěji, že Peška budete posílat v pondělí. Jsem za tyhle zprávy vděčná, alespoň nemusím mít obavy, zda se vám něco nestalo.

Sobota 17.8.:
Stále přibývají obrázky nebo chodí maily s hlášením, do kdy Peška ušijete. Ještě mi ale chybí zprávy o 4 Pešcích, nejvíc jich chybí ve skupině F.

Úterý 20.8.:
Jsem moc zvědavá, která skupina nakonec bude mít jako první ušité všechny Pešky. Ze skupiny F mi bohužel stále chybí informace od dvou švadlenek.

Středa 21.8.:
Tak skupina F je první hotová, dokonce už pár dnů. Bohužel se zatoulaly dva obrázky, tak to vypadalo, že tam jsou záškoláci. :o)  Ale ne, naopak, skupina F jsou největší Hujeři čtvrtého kola. Děkuju a tleskám.

A vzápětí dostávám i poslední obrázek ze skupiny B, takže béčko jsou jen o prsa menší hujeři než efko.  :o)

A do třetice mám už i šestý obrázek ze skupiny D, i ta je kompletní.

Skupina A už také odeslala všechny Pešky.


Pátek 23.8.:
Už mám i všechny obrázky ze skupiny E. Takže už je nedokončená jen skupina C, tam je to půl napůl.

Sobota 24.8.:
Tak už zbývají k dokončení jen dva Pešci ze skupiny C.  Zdravotní důvody u jedné švadlenky a pobyt mimo ČR u druhé švadlenky stojí za zpožděním Pešků, nicméně do konce měsíce by měly být všichni Pešci u dalších švadlenek v pořadí.

Pondělí 26.8.:
Už chybí jen poslední Pešek, během tohoto týdne bude dokončen a odeslán.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.