sobota 9. března 2013

Janky - Mystery

Po vyhlášení Peška se mi jako jedna z prvních přihlásila Janky. Napsala mi, že nemá moc času, a proto bude Peška šít jako mystery. Měla jsem radost, že se Pešek bude šít víc způsoby, zvláště když Janky slíbila, že bude posílat fotografie, protože jsem samozřejmě zvědavá na každé šití.

Janky mi potom poslala fotku moc pěkně vypracovaného srdce Peška a k tomu navíc odkaz na svůj blog, kde si píše svůj osobitý a moc pěkný deníček ze šití Loudavého Peška 2013.

Požádala jsem Janky, zda mohu na svém blogu zveřejnit odkaz na její deníček. Odpověď se trochu pozdržela, protože Janky byla na horách, ale hned po svém návratu mi souhlas dala, za což jí moc děkuju.

Takže vás potěšením zvu: prosím, pojďte se podívat na Janky mystery.

Na závěr bych ráda všechny švadlenky zapojené do peškových koleček požádala, aby se zveřejněním podobného blogu počkaly až po skončení šití Loudavého Peška. Šití Pešků je přísně tajné! V průběhu šití se mohou zveřejňovat jen Pešci, které šijete formou mystery, to je naopak velmi žádoucí.

Děkuji vám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.