sobota 9. března 2013

Druhé kolo - pár poznámek

Milé švadlenky,

doufám, že v tuto chvíli už všechny máte u sebe srdce Peška od předchozí švadlenky. Dostala jsem několik zpráv, že sem tam se Pešek loudal víc, než se očekávalo, ale pevně věřím, že příští posílání v půlce dubna už bude bez loudání. :o) I je jasné, že to někdy opravdu nevyjde z vážnějších důvodů.

V rámci skupin peškových koleček byste na sebe měly mít mailové adresy z mailu, kterým jsem rozesílala adresy poštovní. Takže pro příště asi bude lepší si navzájem nahlásit odeslání či případné zpoždění odeslání Peška, abyste nemusely marně vyhlížet pošťáka.

Musím se pochlubit, že už mám dva obrázky olemovaných srdcí, pokaždé je srdce krásně uzavřeno. Obrázky už jsou v galerii, která ale bude tajná až do skončení celého šití.

Na šití máte spoustu času, ale doporučuji nechat si radši termínovou rezervu - to se týká i mě! Musím od koukání a črtání návrhů přejít pomalu k akci, šiju Peška i mystery, tak ať nakonec nejsem tím posledníčkem já sama. :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.