pátek 29. listopadu 2013

Dlouhé Peškové putování končí

Milé švadlenky,


v těchto dnech byste měly dokončovat Pešky a posílat je na cesty. A už se tak i děje, už mám první zprávy o rychlejších Loudálcích, kteří už dorazili ke svým majtelkám.

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jak se vám Pešek líbí, zda splnil nebo nesplnil Vaše představy. A také mi napište, pokud máte k organizaci a průběhu šití nějaké připomínky, nápady a náměty - určitě budu časem vyhlašovat další šití, tak se mi všechny Vaše zkušenosti a poznatky budou hodit. Je jasné, že ne vždy všechno probíhá ideálně, je dobře vědět napříště, čeho se hlavně máme vyvarovat.

Prosím všechny švadlenky, které ještě nemají ušito, aby si udělaly čas o víkendu a po neděli hotového Peška poslaly na cestu. Jak už jsem psala, mnozí Pešci mají skončit svou pouť pod stromečkem jako vánoční dárek, tak je potřeba dopřát majitelkám Pešků dost času na jejich dokončení.

Tento můj příspěvek na blogu určitě není poslední, ještě jsem vám slíbila obrázky, ale už teď bych vám ráda poděkovala za báječnou dobu putování s Loudavým Peškem, a také bych vám ráda popřála klidný a příjemný adventní čas.

Vave

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.