neděle 14. dubna 2013

Lada - Mystery

Jednou z možností, jak si pohrát s Loudavým Peškem, bylo ušít si dva stejné středové bloky, jednoho Peška vyslat na dlouhou cestu a druhého si šít sama jako Mystery.

Byla jsem moc potěšená, že si Lada zvolila tuto možnost a že mi dala souhlas k tomu, abych postupně, vždy po skončení daného kola, zveřejňovala jejího domácího Peška. Tak se sem nezapomeňte vždy podívat, stojí to za to, protože Lada má svého Peška opravdu vymazleného.

Lada šije ve skupině A, takže švadlenky z této skupiny budou mít postupně možnost sledovat, jak se tito dva Pešci od sebe liší, nebo snad se sobě podobají?

1. kolo - srdce Peška


2. kolo - rámeček


3. kolo - našíváme poprvé rohy



4. kolo - Peška znovu otáčíme a pomocí lemu srovnáváme velikost



5. kolo - naposledy našíváme rohy




6. kolo - dáváme Peška do rámečku



Další obdivuhodné pokračování Lady do rozměru 220 x 220 cm



Děkuju Ladě za skvělé šití, její invenci i za souhlas, abych na svém blogu uveřejnila obrázky jejího Peška.

8 komentářů:

  1. Páni, úplné umělecké dílo!! Fakt nádhera ..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je hotový poklad. Teda skoro hotový.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak tohle mě posadilo na zadek,úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Všem moc děkuji za nádherné komentáře.Moc se těším na další kola.V hlavě se mi už rýsují návrhy.Už se nemohu dočkat prosincového odhalení všech Pešků.To bude teprve skvělá podívaná.Přeji všem krásné slunečné léto.

    OdpovědětVymazat
  5. To černé orámování jednotlivých částí se mi nejdřív zdálo divné, ale teď, když je ta deka v podstatě hotová zjišťuji, že to vytváří úžasný efekt - mám dojem, že je ta deka 3D - jednotlivé čtverce chvíli vystupují, chvíli se propadají... - skvělé.
    Lado gratuluju, ten Pešek se Ti opravdu moc a moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  6. klobouk dolů to je opravdu veledílo !
    Moc povedený ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.