sobota 2. února 2013

Šijeme srdce quiltu

Tak si představte, milé švadlenky, že mám obrázek prvního středového bloku. A ten blok je velmi krásný, takže jsem hned začala přemýšlet, jak bych pokračovala, kdybych byla další na řadě :o)

Ale stále nevím, jak budou skupiny rozdělené. Rozhodla jsem se s losováním ještě pár dnů počkat, protože doufám a věřím, že se přihlásí chybějící čtyři švadlenky, aby bylo možné sestavit šesté kolečko. 

No, a já jsem sice také konečně došila už pár dnů rozdělaný střed, ale při konečném seřezávání  jsem nebyla pozorná, a tak je můj blok velký pouze 24 x 24 cm. Bude na následující švadlence, aby mou chybu napravila; touto cestou se jí dopředu omlouvám a děkuju. :o)

Jak je vidět, nějaká ta chybička se stane hned a může se stát každé. Nevadí to, na patchworku je krásné to, že v něm chyba často dokáže změnit na přednost. :o) 

Aktualizace 3.2.2013 večer.
Celkem už mám obrázky čtyř hotových středů. Až budou všechny středy hotové a budu mít všechny obrázky, udělám z nich galerii na rajčeti (samozřejmě bez uvedení jména), aby všechny švadlenky viděly, jaká krása vznikla, a mohly si zkusit uhodnout, jaké středy doputují právě k nim.

Potom už žádné fotografie zveřejněny nebudou, teprve až budou všechny Pešky hotové.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.