pondělí 4. února 2013

Pamětní kartička - rodný list Peška

Dostala jsem dnes od Anušky mail s nápadem, který mě zaujal. Cituji:


"Chtěla bych připomenout, že by bylo dobré, aby každá švadlenka vložila se svým autorským středovým blokem, deníčkem a případně látkami vložila i kousek materiálu nebo přímo "cedulku" na podpisy všech, které se na šití díla zapojily."

Myslím, že to je opravdu dobrý nápad. Samozřejmě to není povinné, ale kdo chce mít na památku "rodný list" Peška, může si buď přímo do deníčku nebo na nějakou kartičku namalovat tabulku na podpisy. Třeba s označením 1. kolo, 2. kolo, 3. kolo atd. Může tam být i kolonka na datum, kdy švadlenka došila svůj díl Peška.

Těší mě váš zájem a iniciativa. Hra na Peška bude přesně taková, jakou si ji uděláme.  Budu moc ráda, když bude zábavná, napínavá a radostná.

Aktualizace 4.2.2013:

A máme tu další dobrý nápad, tentokrát od Zdenky:

"Dobrý večer. Já jsem podle všeho mezi Vámi asi nová, a cedulička na podpisy je fajn nápad. Já třeba vlepila do deníčku i  svoji fotku pro představu s kým vlastně budete šít. Ostatní děvčata také neznám. Kdo bude mít zájem ať také nalepí svoje foto, já ho vytiskla na tiskárně na kousek papíru. Jen mě  tak napadlo ať můj pešek zná všechny maminky, které ho stvoří.       Zdravím  Zdenka"

Je prima, že mi takhle píšete. Než pošlete srdce svých Pešků na dlouhou cestu, máme ještě čas doladit spoustu důležitých detailů.

A ještě něco: skoro všechny jsme tu "nové", pár lidí se zná osobně, pár lidí podle jména, ale většina švadlenek se zatím nezná. Myslím si, že společné šití nás všechny seznámí velice dobře.


1 komentář:

  1. moc ráda se nefotím,ale moje kamarádka fotí moc hezky a nějakou fotku k použití snad najdu "o)
    sama by jsem ráda znala obličeje děvčat s kterými šiji.Nápad se mi líbí a připojím se

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.