čtvrtek 31. ledna 2013

První kolo - zadání


Milé švadlenky,

ještě jednou vám děkuju za chuť a odvahu pustit se celoročního šicího dobrodružství. Všechny obecné informace byste měly najít v úvodním textu. Na všechno, co tam nenajdete, nebo na to, co vám není úplně jasné, se neváhejte zeptat buď tady v komentáři, nebo mi napište mail. 

Tak a dost řečí, jdeme na to!

V prvním kole Peška si každá ze švadlenek šije sama pro sebe. Výběrem barev a tvarů můžete určit ráz budoucího quiltu – nebo taky ne, to když další švadlenka v řadě vynese vyšší kartu. :o)

Každopádně si se svým středem vyhrajte: sešívejte, našívejte, přišívejte, ať na cestu do světa vypravíte vymazleného krasavce. :o) Zvolte jakoukoli patchworkovou techniku a barvy, tohle je jediné kolo, kdy nemáte při šití vůbec žádné omezení. 

V prvním kole šijeme srdce svého budoucího quitu, kterým bude čtverec o velikosti 23 x 23 cm (24,5 x 24,5 cm s přídavky na švy). Středový čtverec můžete olemovat nebo ponechat bez lemu, ovšem celková velikost strany středového čtverce s přídavky musí být 24,5 cm. 

Pozor! Ve výsledném topu bude tento čtverec stát na špičce, takže na to při šití myslete, zejména pokud budete šít aplikace. 

Nezapomeňte na deníček! Napište do něj, co od svého Peška očekáváte a jak si ho představujete a co naopak na svém Peškovi nechcete. Vyfoťte svůj střed a pošlete mi fotku v mailu. Ale jinak fotku nikomu jinému neukazujte, šití je celou dobu tajné!

Zabalte středový díl a deníček, případně přiložte látky, které chcete mít ve svém Peškovi, a všechno to pošlete do 28. února na adresu další švadlenky. Tuto adresu vám pošlu tento víkend, tedy ihned po sestavení skupin.

Přeju vám hodně krásných nápadů a radosti ze šití.

Dopisuji ráno: 
Tak bohužel automatické zobrazení o půlnoci selhalo, omlouvám se všem, které čekaly. Já jsem usnula, protože jsem nějaká nastydlá, nevydržela jsem. Příště budu radši čekat s vámi. :o)

3 komentáře:

  1. Alenko, nevadí, však je vše v pořádku. Děkuji ti.
    No, hezky mi hlavou "běhají" představy "co a jak".
    Všem švadlenkám přeji pohodu a radost při jejich tvůrčím tvoření.... Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, vubec se neomlouvej, však jsme ti vdecne za usporadani teto super akce. Pripojuji se k Jarce a také preji radost pri spolecnem siti ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,nic se nedeje a neomlouvej se.Souhlasím s tím,že jsme vděčné za zorganizování této úžasné hry.Už mám v hlavě několik nápadů,tak se do toho pustím co nejdříve.Všem přeji tak skvělé pocity ze hry,které mám já.Na jednu stranu jsem natěšená a na druhou nervozní.Mějte se krásně a hodně zážitků při šití všem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.