pátek 20. prosince 2013

Galerie podle skupin

Milé švadlenky, 

otvírám poslední slíbené galerie. Tentokrát jsou Pešci uspořádáni podle šicích skupin. V každé skupině uvidíte vždy Pešky po jednotlivých kolech za sebou, takže můžete sledovat, jak se rozvíjeli. Současně uvidíte pohromadě Pešky všech švadlenek z jednotlivých skupin a můžete posoudit, jaké typy švadlenek svedla náhoda dohromady.

Děkuju vám za báječný rok a za krásné šití a přeju vám radostné Vánoce a v novém roce jen to dobré. Omlouvám se všem, kterým jsem ještě neodpověděla na maily, budu se snažit to udělat co nejdřív.

A snad někdy zase na shledanou u Pešků či jiného šití.

Vave






2 komentáře:

  1. Alenko, to je nádhera. Tobě díky za oranizaci této akce. Přeju krásné vánoční svátky a hodně zdraví a tvůrčího elánu do roku 2014. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, peškové jsou super, krásní a jsem ráda že jsem u toho byla protože jsem si zkusila vzory které jsem ještě nedělala. Moc děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu i za vaše komentáře.